Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στον Αντιπρόεδρο της ΕΚΕ, Καθηγητή Καρδιολογίας, κ. Λάμπρο Μιχάλη, για την επιλογή του στη Διοικούσα Επιτροπή του ΚΕΣΥ, μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση που αναγνωρίζει την επιστημονική του πορεία και προσφορά.
Το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ) είναι το κύριο συμβουλευτικό όργανο σε θέματα δομής και λειτουργίας του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Έχει ουσιαστική ευθύνη για τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τη διαμόρφωση της εθνικής στρατηγικής στον τομέα της υγείας, υποβάλλοντας τις σχετικές προτάσεις στον Υπουργό Υγείας.
Η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία εύχεται στον κ. Μιχάλη κάθε επιτυχία στην άσκηση των νέων του καθηκόντων, προς όφελος του συστήματος υγείας, της ιατρικής κοινότητας και των ασθενών.
